. 10000 CV

oh what a busy woman i've become..

anyway.. en vecka kvar tills jag slutar på jobbet.. nästa fredag är det dags.. att säga adjö till företaget man har jobbat på till och från sen man var 14-15.. det är lite störigt dock att sluta nu när alla telefonnummer har fastnat i huvudet.. och nu när man känner alla så bra.. skönt faktiskt att höra folk säga att det kommer bli tomt utan mig här.. eftersom jag alltid har ett leende på läpparna och sprider glädje.. (så sa istvan iallafall).. och mats undrar hur han ska klara sig utan "prylbögen", den som alltid har massa nytt skit att visa och berätta. oh, men jag kommer och hälsar på. that's for sure... om inte innan så iallafall den dagen jag flyttar till lägenhet.. jag och charlotta har kommit överens om att hon ska hjälpa till med nyheter inom inredningen o.s.v.. weehoo..

och nu kommer ett pucko ut här och skäller ut mig för att han inte har tvål och toapapper på sin toalett? ser det ut som jag är städerska eller? bara för att han itne får tag på ens chef så slänger han skiten på mig. hell no, i ain't taking that sh*t.

sjukt många ansökningar som har kommit in till den andra tjänsten på wsp.. dvs, den personen som kommer jobba tillsammans med mig. spännande att jag får vara med och läsa och ge mina åsikter. så jag kan få fram en som man förhoppningsvis ska trivas med. det krävs när man kommer jobba så mycket tillsammans.


ska baka idag.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback