. suck

har haft världens sjukaste jobbdag.. men jag fick ändå en del trevliga arbetskamrater :) ska bli skoj att lära känna dem. men denna dagen sög musten ur mig.. damn alltså.. glömde fan att äta till och med.

har varit med mamma och moster på burlöv center med.. köpt en randig skjorta till jobbet. just det.. jobbet. har en massa att göra hemifrån också inför imorgon. omgomgomg.

sen nu har jag nyss varit och solat solarium.. hallå tomaten säger jag bara. fyfan vad jag är röd just nu. haha.

måste ha lite solbränna till bröllopet på lördag. ska bli så skönt att få se min syster lycklig. det behövs. älskar dig.


ja.. nu måste jag göra lite work.


Kommentarer
Postat av: Nilla

Du bara jobbar o jobbar stackars liten
Saknar dig babokrums.


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback