. the iPod is mine

shuu..

spontan.. är det det man kallar det? eller desperat kanske.. anyway - jag köpte en grön iPod istället. de hade inte den turkosa på lager, in fact - de hade ingen annan färg än den limegröna. what the hell, samma funktion. förresten så har jag köpt silikonfodral i olika färger ändå, så jag kan byta när jag känner för det. tihi.

igår kväll var jag på möllan med sofi och tvilling-emma. sen kom robin och jesper. satt och drack öl och pratade ett tag med en drunkie som hette håkan. trevlig prick. synd bara att det blev väldigt långdraget när vi hade hört att han var 42 år och hade provat på alla droger o.s.v. typ hundra gånger. bakfylla deluxe idag kan jag tänka mig.

fick hem taxfree-katalogen igår inför bulgarienresan. så nu ska jag sitta och kolla om de har de parfymerna jag behöver. 22 dagar kvar bara.

vill till H&M idag och köpa sarong. förbereder mig ordentligt.



dagens bästa

helsingborg - mff idag. framåt malmö.

dagens värsta

pollenallergin som gör att jag har fett ont när jag andas. lönt att det har regnat. nu växer skiten ännu mer.



peace / C

Kommentarer
Postat av: Anonym

har inte mycket, men är alltid en man
på mitt visitkort står det fattig som fan...

2007-05-15 @ 09:22:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback