. ny iPod - igen

shuu..

så länge varade det roliga. ska lämna tillbaka min iPod idag och ta tillbaka mina cash. skiten har fuckats redan och det har inte ens gått en vecka sen jag köpte den. ska beställa den turkosa istället över internet. så får jag som jag egentligen ville från början. huvudsaken var att jag hade en iPod på tåget till och från växjö.. so far so good.

kom hem igår kväll från växjö. det har varit 5 underbara dagar. flera restaurangbesök, bio, mys, mys och mys.

vi såg zodiac på bio, och trots att jag somnade ett par gånger. (iofs bara små minuter) så var filmen riktigt fet. men man måste nog se den en eller två gånger till för att förstå allting.  psychological as hell.

massor att göra denna veckan.. men man ska inte klaga.

om två veckor är det dags. bulgaria.

julio iglesias blev pappa igen, och snart ska han fylla 64 år. sick. stackars barn.



dagens bästa
att jag ska köpa ny iPod.

dagens värsta
att jag saknar armin så mycket.



peace / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback