. lindsay lohan är fett misslyckad

daaaaaamn vad det åskade inatt. skitjobbigt, vaknade till och från ända sen 3- halv 4 imorse. bahh.

hoppas få min nya iPod imorn. och att denna ska funka..

idag ska jag träna efter jobbet med sofi. wee. ska bli mys.

snart åker vi till bulgarien, ohh nu börjar det pirra i kroppen. det närmar sig med stormsteg.

läste om lindsay lohan innan idag. tjejen är lika gammal som mig och har vart med om mer kaos än någon annan gör på 40 år minst. andra vistelsen på rehab bara detta året väntar, och häromdagen körde hon rattfull och krockade. snacka om misslyckad uppväxt.

paris hilton ska sitta av sitt straff på en speciell "kändis-avdelning".. men wtf? vad är själva grejen för henne att sitta i fängelset när folk ändå slickar hennes crack. bahh, är så trött på sånt skitsnack.

nej, nu orkar jag inte mer.

haaaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback