. guld utav bajs

shuu..


ännu en valborg är över.. och för första gången på fett länge var jag hemma och tog det lugnt.. lagade mat, bakade kladdkaka (som jag förövrigt dekorerade med ordet "tuss" i florsocker.. eftersom jag bara kände för det), sen spelade jag kort med några bekanta till familjen. vann dessutom en pott. i'm just lucky i guess...

imorse stack jag o mamma o pappa till danmark.. köpte sprit. tog knappt 2 timmar, sen var vi hemma igen.. smidigt det är att bo så nära. handlade till min 20 årsfest.. blev öl, vin och lite annat smått och gott.. köpte någon likör med vit choklad- smak .. damn, hur gott måste inte det vara då? ... blev en pepino persika med.. och några bacardi breezer.. kommer bli super..

ska hem till min kusin om en timme.. 23 års fest. mys. 3 födelsedagsfester blir det på bara denna veckan. ena kusinen i lördags, idag andra kusinen, och lördag ere min tur. kommer bli fett.

förresten så är timbalands nya album helt sinnessjukt bra. fan vilket geni. promotar alla artister.. snubben kan göra guld utav bajs. adorable.



dagens bästa


danmarks-shopping, lovely


dagens värsta


pollenallergin som är på topp just nu. näsan, halsen och ögonen är helt fucked up.





image20

min kladdkaka, som jag

tycker blev jättefin.

image21

utsikten på min långpromenad



peace / C

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback