. en kamel i min gata

shuu..

saturday. normalt sett hade jag vart hypad och planerat en utekväll med sofi.. men tyvärr är hon i karlskrona. miss u.

ska vara hemma ikväll och softa. kolla eurovision så att jag kanske får något nytt att klaga på imorn.

förresten så har jag köpt en blinkande rosa gummibläckfisk till min bil. han heter albert, bild kommer snart.

på tisdag ska jag nog köpa min iPod. längtar som fan. äntligen, en turkos med. min färg.

imorse stack jag och tränade, hårt som fan. sen till willys för att handla lite. köpte en tröja till armin med i en affär där vid willys. jättefin. hope you like it.

suttit och övat lite stämmor till en ny låt idag.. känns som den kommer bli riktigt fet.

tror att serbien kommer vinna ikväll. eller moldavien (hoppas folk fattar att den låten är grym). älskar båda låtarna.



dagens bästa

kamelen som min granne fraktade hit för att ha med på någon sorts fest. såg helt sjukt ut när det var en kamel här ute i min gata. kanske var en dromedar.. whatever. såg fett roligt ut iallafall.

dagens värsta

huvudvärk



peace / C

Kommentarer
Postat av: smoejoe

HAHAHA, lägg upp bild på albert då :D

2007-05-12 @ 18:15:13
Postat av: baba

lägg upp en bild på kamelen aria

2007-05-14 @ 06:13:34
Postat av: Nillish

Hahaha skojja min dojja!!
Var det en kamel där du bor? LOL
Tog du foto? hahahaha så paff du måste blitt

2007-05-14 @ 22:55:01

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback