. du får inte cykla i poolen

shuu...

sitter på jobbet och gäspar, vill bara hem och sova igen.

men idag ska vi träna, jag och sofi. ska visa henne mitt paradis, min underbara träning.

ska träffa linda ikväll. ska bli skönt. ska kolla hur lägenheten blivit med. wee.

imorn är det grey's anatomy. huhuhuhu. i love it.

inte så mycket att berätta.. önskar att min iPod dyker upp snart.

och snääälla aftonbladet. so what om britney dricker lite shots igen?
find something more interesting to write about.



dagens bästa
desperate housewives ikväll.

dagens värsta
att priset på astma-mediciner ska bli ännu högre.

dagens sjukaste
de olika regler som finns i olika delstater runtom i usa.
ex.)
på vissa ställen är det förbjudet att:

- fiska i pyjamas
- knuffa ut en älg ur ett flygplan
- cykla i en pool
- spela kort med en indian
- sova på ett kylskåp
- ta med sig ett lejon på bio
- gå på händerna över en gata
- äta vattenmelon på en kyrkogård

damnit, jag som alltid fiskar i pyjamas.



peace / C

Kommentarer
Postat av: baba balouchsson

jag går inte på bio utan MR.Lejon haha

2007-05-22 @ 18:44:16

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback