. sunshine it is

shuu...


har inte skrivit på ett par dagar, känner att det är dags att skriva av sig lite..helgen har var fett skön. bara spenderat tiden i växjö och njutit av min lediga helg.

åkte till armin i fredags efter jobbet.. blev en lugn kväll, eftersom båda två var helt slut efter en lång veckas hårt arbete.  köpte en gitarr till honom i som gåva (eftersom vi firade persisk nyår)..den uppskattades mycket. kul att ingen av oss inte ens kan ett enda ackord på gitarren, men det är värt att lära sig. fett imponerad av folk som kan lira faktiskt.

igår bakade jag kladdkaka-muffins, sen gick vi ut på kvällen för att festa. vårt vanliga uteställe var dock helt fullt utav offer, så det resulterade enbart i ett par öl och en shot, sen gick vi hem igen. somnade med linserna i, och vaknade 6 på morgonen. den ena linsen hade fastnat bakom ögongloben, och den andra hade torkat fast. lyckat. kändes som jag rev ut hela pupillerna när jag väl fick ut dem. gaaaah.

idag har vi promenerat, och ätit piggelin i solskenet. mys. jag har fått lite solbränna och lite fula fräknar. i hate that shit.


om två helger är det påsk. då ska jag iallafall äta godis.


peace / C


Kommentarer
Postat av: Nilla

aaa gitarr e fett skönt. Önska jag kunde spela =)
Shääääät hur kunde du glömma att ta ut dom..ikke brau katzi...

2007-03-26 @ 00:12:34
Postat av: baba hammarplast

daamn skönt o fått ha dig här asså, vi gjorde inte så mycket men ändå kändes det fulländat.. haha inte sant? älskar dig lilla äcklet :F

2007-03-26 @ 10:03:14
Postat av: joesmoe

fekking bonnabränna snart dåva :-)

2007-03-26 @ 17:35:50

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback