. roadtrip växjö - malmö and lots of shopping

ohh vilket fint väder. skönt att ha bra väder nu när vi har kommit hem från bulgarien.

i helgen har det inte hänt så jättemycket, men kommer en liten update;

lördag - roadtrip från växjö till malmö. jag, armin och ashkan. mer skadad trio kan man nog inte hitta, men kul hade vi. massa fika och hög musik och smålands skogar. haha.

söndag - shopping på nova i lund. blev ett par lee-jeans och en top¨från topshop. och lite roliga saker från mique. på eftermiddagen grillade vi hemma hos min syster och myste inomhus under åsk-ovädret. på kvällen blev det finare väder och vi åkte till lilla torg för att ta en fika. där träffade vi pernilla, sofi, alex, matte, sebbe, max och natalie. skönt att komma ut lite och träffa sina kompisar. i've missed you guys.

idag - har armin börjat jobba här på jobbet, hoppas att det går bra för honom. efter jobb ska vi hem, jag ska göra middag, sen ska vi ut på en långpromenad. så skönt det ska bli.

förresten. min älskade friis&co väska har gått sönder. typiskt.. ska försöka hitta en likadan, men det verkar hopplöst. suck..

har köpt en louis vuitton väska så länge. den är skitsnygg.

nu ska jag jobba lite. vi hörs.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback