. bulgaria here i come

så ja.. imorn åker jag. ska bli så skönt, pirrar i hela kroppen.

var i fredags och såg Pirates of the Caribbean 3... den var väl okej, hålelr fast vid att tvåan var bäst.. kändes mest som det fanns en massa onödiga händelser som stoppats in i filmen för att fylla ut.. kändes lite smått "b" till och från.. 6.. kanske 7 av 10 eftersom jag inte ska klaga på effekterna som höll enorm världsklass.

i lördags var jag hemma hos linda som har fyllt 20 år. stannade inte så jättelänge, men jag har hade fett roligt.. ser fram emot midsommar kombinerat teds födelsedag den 22:e.

lyssnar på gamla favoriter i min iPod.. ginuwine och pretty ricky .. så längesen.


189108-51 
här är min turkosa underbara iPod -
en frälsning för en audioslave som mig.


image52
mitt nya armband i mitten. wonderful. i love my bling.



förresten.. har ni sett angelina jolie som liten? så uuuuglyyyy.

image53


rounding up. skriver imorn förmodligen innan jag åker.

peace



Kommentarer
Postat av: Linda

åh va härligt...vill oxå till solen!!!


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback