. back from bulgaria

shuhejsaaaan..

nu är jag tillbaka i sverige igen.. sitter i växjö och tar det lugnt, kör ett film-maraton och chillar ner en stund.

igår var vi på alis student. stack ut på kvällen till grace (uteställe i växjö). förutom att både jag och armin är sjuka så var det helt okej faktiskt.

bulgarien har vart fett nice. billig sprit, god mat, bra shopping, fint väder, bra hotell.. helt lovely har det varit.. förmodligen kommer vi åka ner en gång till i slutet på sommaren om vi hittar en rest-resa. hela dagarna har man spenderat på stranden, softat, käkat mat och på kvällen gått ut och festat.

precis som med linda förra gången vi var i bulgarien så hamnade jag och armin på xtreme. lätt den bästa baren i hela sunny beach. eftersom spriten är så billig så beställer man in egentligen mer än man behöver.. vi körde på hårt. omgångar med 8 shots var inklusive drinkar och stora öl, dansade med massa folk vi inte kände och bara levde ut paradiset. det roliga var att när jag hade vart på toaletten och kom tillbaka så vinglar min pojkvän över gräsmattan utanför och spyr sönder sig. resultatet av en redbull vodka med 80 % vodka. oundvikligt...

självfallet skrattade jag åt min kräkandes pojkvän, eftersom jag också hade fått min del utav spriten.. haha, sen blev det till att bära hem min pojkvän 500 meter till hotellet. lättare sagt än gjort.. hemma deckade han direkt på sängen, med kläder och skor på.. så jag fick ta av honom och lyfta upp honom ordentligt på sängen. när utmattade jag väl fick pusta ut och gå och lägga mig.. vad händer då? jo - min älskade pojkvän vaknar och spyr ner hela rummet - sen somnar han igen. damnit. haha. så där blev det ett par timmar för mig att torka upp spya också. händelserik kväll. haha.

men för övrigt så har vi haft skitroligt hela veckan. (förutom att jag hade solsting och fick ligga under parasoll i två dagar) haha. vilket kaos.

bilder kommer jag ladda upp inom det närmaste.

på måndag börjar jag jobba igen. och armin också, ska jobba på mitt jobb hela sommaren. wee.

grattis pernilla och alex på er 1-års dag idag. i wish you all the best.

nej, nu ska jag gå och se nästa film.

peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback