. vuxendisco och sambafotboll

så var denna helgen också slut.. typiskt att helgerna alltid går så fort.. :/.

anyway, i lördags blev det att jag, linda, malin och anne gick ut. var fett längesen faktiskt.. det började med en liten förfest hemma hos linda.. där det blev galet efter ett tags drickande, massa dans och skratt och sjuka samtalsämnen. vid halv 1 åkte vi in till slagthuset.. konstigt nog kom vi in utan problem, trots att det var 23-årsgräns.. på slaghuset var det måttligt dött, och vi förstod ganska fort att vi borde gå vidare. det blev en promenad bort till stortorget, och vi intog heartbreak istället, även där 23-årsgräns.. trodde att jag skulle få spendera de nästkommande timmarna med gamla "oldies"-hits från 70 och 80-talet, men som tur var hittade jag dansgolvet bredvid där de spelade r&b och lite annat smått och gott. där stannade jag resten av kvällen..

i helhet var det en fett rolig kväll.

innan på dagen var jag i stan med min älskade systerdotter/min guddotter.. mysigt som fan. köpte färgade popcorn och äkta willy wonka godisar som barnen skulle ha på kvällen... älskar affären gray's. så mycket roligt från usa...



igår var det final i copa america. vilken match, vilken teknik. underbart. en riktig drömfinal.. brasilien mot argentina. kunde inte vart bättre. brasilien vann med 3-0 :)

189108-83
jag i lördags morse, innan stan

189108-84
jag och ida i stan, sittandes i solen vid kanalen

189108-85189108-86
wonka nerds... och färgade popcorn

189108-87
lördag hemma hos linda, innan utgång

189108-89
jag och linda, spriten har börjat ge utslag.


sådär ja. .det var den helgen. :)

Kommentarer
Postat av: Bella

Heeej! Tiden har verkligen gått jätte fort, synd att vi inte hann ses idag. Men jag kommer snart tillbaka =) Puss Puss ha det så bra!

2007-07-17 @ 23:46:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback