. kärlek i folkets park

vart på terrariumet i folkets park idag med nilla, alex och sebbe. var fett roligt faktiskt, perfekt lördags-sysselsättning.

så jag tänkte att jag ska visa vilka fina djur vi har sett idag..


äkta kärlek i folkets park. pusselipuss.



en snubbe fick ha en orm runt halsen. stora och fina ormar.


ödlor och paddor. hahahha kolla glidaren i mitten. haha




söööta apor.  herr nilsson till vänster.


oh. älskar kängurur. so damn cute.



pippis pappas papegoja. douglas.
stackarn fick heta rosamunda i filmen. haha



alex och nilla fick hålla papegojan shanti. jag vågade inte..





prrrra prrrra prrrra

Kommentarer
Postat av: Nilla

Super mysigt, men den jävla papegojjan bet mig i örat juh :( buuhuu

2007-07-28 @ 21:33:51
Postat av: babi

pippis pappas papegejo haha skon mening
alskar dig douglas

2007-07-30 @ 07:08:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback