. you gotta breathe

shu..


börjar med yesterday. en soft dag, jobbade, hem och lagade mat, sen till träningen.. var fett skönt att träna igår. körde intensivt och länge..

idag, har jag lite träningsvärk, skönt som fan. har fått ny kontorsstol på jobbet, känns som en tron jämfört med den förra.. ingen mer nackspärr (har nu en skitskön nackkudde). mmm mys.

ska sticka och sola efter jobbet. gotta get myself some tan. hoppas på att vi kan boka resan snart, längtar övermycket efter sol och bad och iskall öl.... damnit...

hostar fett mycket, skitjobbigt. bah...

ok, lets go.. snön har kommit, än en gång, och jag blir bara mer o mer irriterad. innebär bara fett jobbiga problem för en ju.. måste gå upp 5-10 minuter tidigare för att skrapa rutorna på bilen, kan inte promenera ute utan att ansiktet ska frysa sönder, och problem med tågen (när jag ska åka till växjö)... snow = shit.

hörde "fabolous - breathe" på radion precis, underbar nostalgi.

hoppas det slutar snöa snart.

have a lovely day.

peace / C

me



Kommentarer
Postat av: Syrran

Det e ju tur att du sitter 5 m från mig... så att du kan översätta vad du skriver... Fan, har jag blivit så gammal??? Ja, ja, jag får väl försöka att hänga med lite i svängarna. Peace!

2007-02-21 @ 12:42:07
Postat av: baba sparxx

haha du fick mig o tänka på Borat när han kommer till hotellet och sätter sig på den där stolen och fular sig ("im the king.."). Vi får ta ullis till förorten o lära henne lite slang haha

2007-02-21 @ 12:48:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback