. sunday bloody sunday

shuu...


ännu en helg avverkad, and still så har jag inte gjort ett skit känns det som... softar alltför mycket ,men vem kan klandra mig.. det behövs... no doubt..


fixat ett par filmer, tänker använda varenda kväll denna veckan till att kolla på dom..

  • blood diamond
  • nacho libre
  • talladega nights
  • deja vu

kan väl bli något att fördriva tiden på..


tjaa.. vad har annars hänt .. britney ska sälja sitt hår.. who is surprised? frågan är bara vad det är för sjuk människa som tänker sig köpa det..


oooohhh. vad jag hade velat

gå på en fet konsert.. ha en ny plånbok.. och alla kompisar här hemma i malmö... åka till bulgarien igen..

there's a lot of things not heading in my way of satisfaction.

fuck that shit. ha en trevlig söndagkväll.


peace / C




Kommentarer
Postat av: joesmoe ;]

damn alltså, du o dina filmer.. :D du borde öppna malmös egna videomix.

2007-02-19 @ 00:04:07
Postat av: baba bundy

hörde att chiv chanonen skulle köpa håret, nice price.
ta med filmerna hit så tittar vi på dem :)
har du sett min glömboken

2007-02-19 @ 17:11:26

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback