. depressing

shuuhejsan..



idag är det fredag. damn that's nice :) välbehövligt. riktigt trött faktiskt :(


från en sak till en annan.. 3 stora ikoner har gått bort inom loppet av ca en vecka, och det känns konstigt.. konstigt hur människor kan ryckas bort, snabbt och utan något tecken innan överhuvudtaget, vissa som hade så många år kvar av sina liv att leva, men som inte klarade av det... depressing..


Anna Nicole Smith.. en person jag på sätt och vis beundrar...ja... på sätt och vis.. hon hade grymt stark personlighet, och gjorde precis vad hon ville. på det sättet beundrar jag henne. sen faktumet att hon använde droger och alkohol flitigt, kan man egentligen inte klandra henne för.. få kändisar har genomgått så mycket skit som henne, så mycket negativa kommentarer, hennes sons tidiga bortgång and so on... bull att människor på denna jorden har så svårt för att acceptera folk med starka viljor och personligheter. avundsjuka kanske, man vet aldrig. kind of tragic att hon efterlämnar en liten dotter med...rest in peace.


Johanna Sällström.. en grymt underskattad skådespelerska, som förtjänade så mycket mer uppmärksamhet än vad hon egentligen har fått genom åren.. också hon en stark personlighet, på ett annat sätt. hon verkade vara livfull, och det märktes på henne, eftersom hon verkligen gick in för arbetet i sina rollkaraktärer. framför allt minns jag henne när jag var liten, när man första gången såg henne som tonåring i serien "tre kronor". sett henne i "wallander-filmerna" med, och som sagt, hon borde fått mer uppmärksamhet än vad hon fick genom åren.. även johanna gick bort alldeles för tidigt, och efterlämnade en dotter på 5 år.. tragic as hell... rest in peace.


Lars Orup.. en man jag inte visste alltför mycket om, med tanke på att hans stortid var innan jag föddes, men jag vet att han var väldigt folkär i de äldre generationerna. det enda jag visste, och som jag beundrade honom för var hans stora journalistiska karriär.. han var uppfödaren till skjutjärnsjournalistiken, den som bl.a underhåller oss nuförtiden när vi tittar på debattprogram o.s.v... en mycket stor man, och journalist... som slutade sin karriär med flaggan i topp. vila i frid.



Idag:



Har inte hänt allför mycket, suttit och ätit tokhme (pumpafrön) hela dagen på jobbet.. chefen bjöd på smörgåstårta.. mm. fredagskänsla.. sitter och gäspar, that's the real deal....


Sitter och lyssnar på "no diggity"... feelin' the old school vibes ..


that's it for today.


peace / C

Kommentarer
Postat av: baba bonethrow

så jävla G och sån jävla svenska
vad hände med flickan som inte kunde en/ett ? haha
älskar dig

2007-02-16 @ 17:13:26
Postat av: Nilla

Haha du o dina pumpafrö snäckan :) Du e goo du. Miss u

2007-02-18 @ 01:34:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback