. audioslave

shuu..


idag har jag jobbat, hade 700 samtal på jobbet , fett trött... sitter o kollar csi nu, och funderar på vilken film jag ska se sen efteråt.. hmpf..

fick vykort från sofi i australien idag :) mys.. hon hade det skitbra .. skönt att höra.. hon kommer på söndag :) damn vad skönt det ska bli att få träffa henne igen...

ikväll har jag softat på möllan med sara.. tog en snabbfika.. skönt att komma ut bland folk faktiskt, var riktigt längesen.. åt spanska oliver .. juicy... fett nice.

lyssnar på musik, hela tiden, finns inget som e lika lovely som musik. inget går upp mot en riktigt soft soul / rnb låt.. eller en raw hiphoplåt med djup text.. audioslave - that's what i am..

kevin federline var med i csi ikväll, fan vilken åsna till skådespelare..riktigt b


.. sleep tight


peace / C

Kommentarer
Postat av: bob big

say daaaamn 700 samtal.. fifan haha.. fan vad jobbigt det måste ha varit :) tänk att du har sagt "välkommen till akzo nobel" typ 700ggr idag haha.

2007-02-19 @ 22:07:21
Postat av: Bella

Jobba på catz!!! jag ill oxxå se en film.. har inga bra :/ Vi kan väl fika nästa vecka innan jag drar till london ?! Behöver oxå komma ut lite. Puss & Kram

2007-02-19 @ 22:39:54
Postat av: joesmoe

Jaaaja, baba.. :D som om 700 samtal är nått för er 2 ;D jaaajaaaaaa :D

2007-02-20 @ 00:47:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback