. week-update

wee, nu är jag tillbaka på bloggen, ska försöka att skriva minst en gång om dagen nu så jag får av mig allt som snurrar runt i huvudet.

så här är det.

efter bröllopet var vi allihopa helt slut.. så i söndags hade vi det mest mysigt, jag och armin.

i måndags gjorde jag ett tappert försök till att jobba, trots att jag mådde skit. dock stannade jag inte mer än 4 timmar.. gick hem och somnade.

tisdags - sjuk... men jag såg desperate housewives såklart.

onsdags - sjuk.

torsdags (igår) - var jag och jobbade, en lång dag på 10 timmar. sjukt drygt var det att jobba från 07.00 till 17.30.. men vad gör man när det inte finns någon annan?.. anyway. jag åkte hem och åt lite soppa, sen hämtade emma mig och vi åkte och hämtade upp frida.. för att sen åka till möllan. mysigt var det att sitta och bara snacka och skratta. man behöver verkligen komma ut ibland.. när jag kom hem hann jag i princip bara att duscha - sen däckade jag på soffan. sen vakna jag. sen däckade jag igen - i sängen. daaaamn så trött jag var.

idag - ja, dagen har inte kommit så långt. klockan är 07.27 och jag sitter på jobbet. här är helt dött. saknas musik. undra om man kan dra igång någon fet skiva nu sådär på morgonkvisten innan alla har kommit..

we will se 'bout that.

ikväll ska jag passa mina gudbarn (som då också är mina syskonbarn).. det ska bli supermysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback