. WEDDINGTIIIIIIIIME

.. weee.. om 3 timmar är det dags. bröllop för min syster och hennes man.

så skoj det ska bli, jag ska läsa under vigselceremonin.

kom precis hem från frisören, fick gjort en SUPERFIN uppsättning med diamanter och en ros. precis lagom.

och jenny som är proffs-sminkös är på väg hem till mig för att sminka mig och min syster. ohh jag ÄLSKAR verkligen sånt här.. att bara ha en massa smått och gott att göra.

framför allt.. jag ska få vara fin i en GULDIG klänning. det är det bästa utav allt.

förutom min syster då - hon är ju såklart det mest bästa utav allt.

jaja, men sen är det fest ikväll. ohh det ska bli så himla kul.

publishing some photos of my hair

image177

frisyren i helhet.



image175

bakifrån/uppifrån... you see the diamonds ;) ?




japp. så idag är det princesstime.


grattis min syster och min svåger. hoppas ni får en UNDERBAR bröllopsdag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback