. shopping

shus. igår var jag i stan med pernilla, sen kom bella. :)
hade en mysig dag, men mesta tiden kändes det som man köade. sjukt mycket folk i stan.
det blev iallafall 2 par jeans och ett par leggings.. och en skin smoother från clinique såklart :)

det har blivit så på sistone.. att vad jag än ska ut för att shoppa, så kommer jag hem med något smink-relaterat.. oftast inte billigt heller.. :) men då kompenserar jag helt enkelt med att köpa det andra jag skulle köpa till ett lägre pris.. som igår till exempel fick jag ett par jeans för 200 kronor. god bless cheap monday. hahaha.


såååå drygt på jobbet. 4 personer i hela huset som jobbar tror jag :) 5 med mig kanske?.. i don't know.

gäsp gäsp gäsp gäst.


ohh, just det. jag har köpt bara så väääärldens fetaste klocka. ganska överdrivet stor but what the hell. jag älskar att ha sticka ut lite. 2000 kostade den. älskar den verkligen. bara det att urtavlan är större än min arm. hahaha.


klocka är nu 11.02 (det ser jag på min stooooora klocka) ;P

i'm out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback