. once again it's monday

ohh.. känns som att jag har tusen saker att göra denna veckan. chefen ringde precis och frågade om jag inte kunde jobba över två timmar idag också. jovisst. bara det att man skulle tränat.. men jag får väl träna efter halv 6 istället..

denna veckan hade jag planerat att försöka träffa mina vänner så mycket som möjligt.. det verkar bli svårt.

imorgon ska jag göra naglar. onsdag fixa julgranen. torsdag jobba från 7 på morgonen till sen kväll..

men visst, det är ju så inför julen. har dock fortfarande ingen julkänsla.. trots mina vackra pepparkakor igår. hahaha.


Kommentarer
Postat av: bobiño

och på fredag? till mig? tönt :)

2007-12-10 @ 12:19:28
Postat av: tina von sydow

och lägg upp bild på dina naglar ;) haha

2007-12-11 @ 20:57:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback