. goodmorning

yes. nu har jag jobbat i 1 timme och 45 minuter.

tiden har gått fort faktiskt.. skriver önskelista. haha.

vill supergärna ha ett par vita WESC hörlurar.. men det verkar som att de bara finns att få tag i i grått, lila och rött.
i sista fall får jag väl köpa de röda. dem är ganska heta dem med.

idag fryser jag fett mycket på jobbet. glömde ta på min kavaj imorse.. så nu står man här i en supertunn skjorta.. freezing my ass off.

igår var jag och hämtade ut biljetter till high school musical. vi ska gå och se den med barnen nästa år. ska bli mysigt. hihi. t.o.m jag tyckte ju den filmen var bra. haha.

sen gjorde jag mina naglar.. blev franska denna gången med en diamant på varje.. och sen på ringfingrarna (förutom diamanten) så finns det en blomma på vardera där mitten av blomman är en diamant. huhu, så himla fint.
det ser rent ut på något sätt. nu när man har haft så mycket dekorationer och så på sistone.. så helt plötsligt nu har jag vita igen. men fint. superfint.

idag ska jag till doktore. sen ska jag försöka hinna att träna. skulle träffa sofi med, men jag vet ifan om jag kommer hinna. synd faktiskt, jag hade sett fram emot att få se henne, var 100 år sedan känns det som. men jag får se.. suck.

karolina, sjukt rolig tjej som har vikarierat för dorota här på jobbet. det visar sig att man har mer gemensamt än man tror. så nu ska vi både fika, shoppa smink och festa tillsammans. haha. looking forward to it. skön brud.

nu kom posten. see you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback