. baking time

yes yes, igår somnade jag tidigt i fåtöljen.. helt slut.

men idag är det dags att baka pepparkakor med barnen. ska bli mysigt. lägger säkert in några foto här sen så ni kan se hur fina (?) pepparkakor jag har gjort. haha.

för övrigt så är jag bara trött typ. har lite smått ont i halsen också.

men man ska inte klaga. snart är det jul. någon mer än jag som inte har någon julkänsla alls? känns som september typ.. men jag måste börja handla julklappar. jag ska inte gå ut och handla allt dagen innan julafton detta året. nu är det planering som gäller. får se hur länge det håller . haha.

japp, nu ska jag gå och baka.

toodeloooo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback