. weekend update + pictures

helgen har gått..

söndag . tråkigaste dagen på hela veckan. men jag har iallafall sovit till 2. skönt.

fredag fyllde pappa år, hade skitmysigt.. hela släkten kom och festade.

igår var jag på scandinavian tpc, hosted by annika med min bror och hans dotter.. för er som inte vet så är det en golftävling. jag fick v.i.p biljetter dit från jobbet. trots att jag aldrig har tittat på golf i hela mitt liv, så blev jag fett inspirerad, funderade ett tag på att börja spela själv. haha.

fick en golfboll av en spelare från england, georgina simpson. var inte ens beredd, men hon hade spelat klart alla 18 hål, så hennes caddie gav den till mig. rätt sjukt. men det var en fin och dyr boll så jag blev glad.

igår kväll var jag först hos min gudmor och käkade skaldjur. gott.

sen åkte jag med min gudmors son (som är vakt) hem till anna. han skulle ändå till nästa rond på ett företag.. snällt av honom. hemma hos anna drack vi och hade skitroligt. nemo ville mysa med mig massor, ohh jag älskar den hunden. måste köpa mig en chihuahua.

klockan 12 tog jag och anna taxi in mot möllan.. gick till ölcaféet och snackade med hennes systers arbetskamrater. fick gratis shots med. efter det stack vi till chokladfabriken och club feber.. drack som fan och började dansa.. och försökte undvika en stalker som inte lät oss vara ifred. hahaha. när jag står och tömmer mina skor från sand så glider anna ut på dansgolvet och slår sönder sig. hahahahaha. fan va jag skratta. hon snubblade på planket, måste ha gjort skitont, stackars. men vi dansade vidare senare och hade fett roligt. till sist kom nilla och emma, men vi stack ganska snabbt hem. var trött efter de 14286 stegen dagen hade resulterat i. vilken bra mobil jag har som räknar allt haha. blev 1,1 mil.. fett mycket egentligen.

idag kliar mina myggbett mer än någonsin.. är uppe i mer än 30 nu, och alla e stora som fan... ohhh vad det kliar. damnit, nu började det blöda också. mosquitos of doom verkar inte vilja låta mig vara.



cirkus

älskade nemo... och mina hjärtformade bullar som jag bakade

vip only.... sponsorbyn och wii-tältet.. som vi spelade. fett nice faktiskt.
image150
dagens middag. tortellinisoppa som jag lagat. yummiiiie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback