... the big update

ohh så längesen jag skrev blogg.. tyckte väl att det var något som saknades..

är i växjö just nu.. skönt att ha lite semester från jobbet.. vädret har varit perfekt fram tills idag.. katastrof-monsunregn..

saknar min familj där hemma. och mina vänner..


armin har fyllt år.. blev en festkväll kvällen innan hans bday.. sen en soft grillkväll med tårta på huvud-dagen.
mys.

gäääsp.. trött som fan.. måste vara vädret.. och att vi tvättar idag. hmpf..

min låt är som sagt färdig.. och jag har fixat en user som artist på myspace.. http://www.myspace.com/katitzimusic

you are sooo welcome.

Kommentarer
Postat av: Syrran

Hej Syrran!
Vi saknar dig med här hemma! Jag hoppas att ni har det mysigt nu när ni provar på sambolivet ;-) Hälsa Armin! Puss o kram från storasyrran

2007-08-25 @ 21:52:20

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback