. mosquitos of doom

here we go again, hundratals myggbett och oändligt kliande. finns det inte något sätt att slippa dessa nasty bugs? vaknade ett antal gånger inatt av ljudet av att en mygga flög nära mitt öra. fett irriterande med det gälla surrandet. fick spel.

12 myggbett, och jag som är allergisk mot mygg-salivet, får enorma röda, hårda utslag.... min ankel var som en tennisboll igår...lyckat.


igår kväll träffade jag anna och nemo, var ute och gick en långrunda och min nya telefon räknade stegen. tihi. sen gick vi hem till anna en stund, för att sedan åka vidare till möllan för en snabb-dricka.. satt på mascot ett tag, var skoj som fan att prata massa minnen och sjuka upplevelser..

damn vilken migrän jag hade igårkväll. ringde till vårdcentralen idag, men ingen vill hjälpa mig.. de  säger att jag ska vänta tills min ordinarie läkare är tillbaka från semester, för att det är allvarligt med migrän.. men om det nu är allvarligt så kanske man borde få komma in så snart som möjligt? är det inte lite dubbelmoraliska slutsatser?

idag ska jag träna med min syster, ska bli jätteroligt.. efteråt ska jag hem, sen kanske till sommarchansen finalen med pernilla och alex.. sen ikväll måste jag baka hjärtbröden inför pappas födelsedag imorgon..


huvudvärken börjar smyga sig fram igen..oh fuck..


vi ber för att alla myggor ska sluta attackera catty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback