. cirkus

vackert väder idag igen. så skönt.

igår tränade jag extra hårt, var helt slut efteråt.. trots det så tvingade jag mig själv att gå ut på en långpromenad efter middagen också. .fint väder och frisk luft.. sen var det mysigt att gå med mamma också :)

på kvällen såg jag csi, efteråt somnade jag ganka fort på soffan.. helt slut efter dagens aktviteter..

idag ska jag på cirkus med mina systerbarn. så ball, har inte varit på cirkus sen jag själv var pytteliten. sen efteråt ska de sova hos oss. va mysigt..

självfallet ska jag hinna med att se mff - helsingborg också.. årets match. visa vilka som är skånes stolthet grabbar.

undra om man får fotografera på cirkusen.. skitsamma, måste göra det i vilket fall som helst.

fan vad dyrt det är med cirkus-biljetter förresten.. 220 kronor för en 6 åring? 270 för mig? 60 kronor för den lille som ändå bara ska sitta i knät? oh my god, i hope it's gonna be a hell of a show.


det här är din gata, 100,6.


Kommentarer
Postat av: amazo

du har aldrig tid med mig...ironi?

2007-08-08 @ 07:21:12

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback