. catty - move with me. låten är fäääääärdig.

finally, låten är klar.. känns bra faktiskt. fått mycket bra kommentarer från de som har hört låten...

wee. vill bara in i studion igen nu, vill prestera ännu mer.. jag blir aldrig nöjd.. men det ska man väl vara.
debutlåten ju.

ny låt, nya naglar. och nya.....myggbett. damnit. aldrig ska jag få vara ifred från de blodtörstande krypen.

idag har jag .. jobbat, varit hos lizette och fixat naglarna.. glittergelé denna gången, very nice.

sen stack jag ner till studion och träffade juan. fick mina plattor, och stack ganska fort igen.. skulle iväg på födelsedagsfest.

nu sitter jag här med myggbett på hela kroppen än en gång..

aaaatjoo. pollen också. hur kunde jag glömma det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback