. århundradets bakfylla

växjö här.. allt bra eller?

haha.. känns konstigt på något sätt att vara här uppe så länge, men mysigt ändå :) skönt med lite semester, och som min syster sa; att vi får prova på sambolivet. wee.

i fredags gick vi ut.. jag och armin och hans kompisar.. kul var det, men jag har aldrig varit så bakfull i hela mitt liv som jag var igår. huvudet vägde 100 kilo och mitt illamående pendlade fram och tillbaka. huhu. men det blev lite bättre på eftermiddagen efter ett par timmars sömn, så vi stack hem till ali och hjälpte honom flytta in i sin nya lägenhet. mysig blev den..

men idag är det helt bra och vi ska på bio ikväll..

nej, nu ska jag gå och göra ädelost-pasta.

adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback