. ändra frisyren

usch nej.. jag orkar inte skriva på engelska idag.

igår var jag och tränade, hårt som fan. så mycket träningsvärk idag. rumpan. aj.

sen på kvällen spelade mff borta mot hammarby.. förlust med 1-0 och kaos i hammarbys klack. hammarbys egen klack slog sönder den hammarbysupportern som kastade in saker på mff's jon-inge höiland, och därmed orsakade avbrottet i matchen.. som jag skrattade.. bra gjort faktiskt..

labinot harbuzi, vilka presteringar.. grymt duktig spelare faktiskt.. konstigt nog var han både enligt mig och experterna den överlägset bästa spelaren i mff. bättre än de rutinerade spelarna till och med. gratulerar åkeby till en lyckad spelare i truppen.
 
idag ska jag till min frisör.. hur fan ska jag göra med mitt hår? i want a change.. men vilken färg ska jag göra? hur ska jag klippa håret? .. jag vill ju ha långt långt långt långt hår, men jag vill inte ha en tråkig rak frisyr.. ska jag ha snedlugg? ska jag ha lugg överhuvudtaget? hmm.. saknar att ha helblondt hår, det var längesen.. men jag saknar också min vanliga hårfärg.. ska jag kanske göra ljusbrunt med många ljusa slingor i? eller ska jag blondera hela håret? kanske ta några slingor i det helblonda håret?.  ohhh. en oändlig värld av saker att hitta på.. men inte en enda sak som jag kan bestämma mig för.. har lust att bara hålla för ögonen och låta erika klippa mig hur hon vill..

whatever, vi får se hur det blir.

have a nice daaaaaay.

Kommentarer
Postat av: Anonym

labinot harbuzi och babis stefanidis .. malmo to a new level.. altidetude
raka av allt.. too much hair.. u need to shave it all

2007-08-02 @ 11:57:46

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback