. and the winner is....... me

måndag.. måndag.. måndag.. måndag. suck. - men det är fint väder iallafall.

kom hem från växjö igår.. helgen har gått alldeles för fort.. saknar min bebis och vovvarna. vi har det så mysigt ihop.

igår när jag skulle åka till tågstationen i växjö för att ta tåget hem, så upptäckte jag en sak.. jag hade bokat biljett för fel dag, biljetten var bokad till måndag 18.12, och inte söndag 18.12.. trots att jag hade betalt för biljetten och allt , så fick jag inte åka med den biljetten på tåget. katastrof-sj. fick åka hem till bejbi igen och boka ny biljett, en dyrare biljett, som skulle ta mig till malmö 20.12 istället. som om det inte var nog fick jag sitta mittemot en psykopat-tjej som stirrade på mig konstant och kelade med sitt gosedjur samtidigt.. hmpf.. kändes en aning obehagligt..

förresten, nu har jag köpt min nya mobil.. ÄLSKAR den verkligen.. kan inte bli bättre.. inslag av turkos, full träningskoll inuti mobilen (stegräknare, hastighetsmätare vid jogging o.s.v), shake control, snyggt ljusschema, och framför allt - en helt outstanding design. inte många som har den mobilen. the winner is me.. min älskade mobil.

image131

så vacker så vacker


idag ska jag träna, är verkligen sugen. ska ut och promenera sen ikväll med.. aktivera mig lite.


sommar sommar sommaaaaaaar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback