. tuggummi med köttsmak + bilduppdatering

shuu...

nej, nu är det dags igen.. jag måste börja skriva av mig lite.. det var för längesen.

fortfarande känner jag mig som en prinsessa - med mina fina naglar. dessutom fixade jag en hel-makeover på mitt hår igår också, så nu känns det ännu bättre. så skönt.

idag har vi nästan hundra besökare på jobbet, så det är fett mycket att göra. ringer mycket med.. men det fixar sig.

helgen spenderade jag i växjö, en skön helg. bio, restaurang och bara avslappning. dagarna gick för fort. i want to go back.

inter har nu ligaguldet färdigt. rätt väntat, men känslan är på topp ändå. mitt älskade inter.

blev glad innan när jag såg att det skulle vara entrecôte till lunch här på jobbet.. synd att man blev så besviken när det var som ett

idag ska jag träna, tror jag.. sen träffa sofi ikväll. var längesen.



dagens bästa

fruktfatet vi fick av chefen idag.

dagens värsta

den entrecôte som jag åt på jobbet idag. som ett tuggummi med köttsmak. mums. eller inte.



bild-uppdatering




image10
ison och fille på jeriko.
image11
några norskar som började
supa ute i receptionen på mitt jobb
image14
den nya frisyren



image15 image16 image17

mina fiiiina naglar.           fruktfatet från chefen.         fotade skivomslag till dollar bill



det kommer mer..


peace / C

 


Kommentarer
Postat av: baloo

damn skulle vara gott med sånt tuggummi haha
snart fyller waddiie år :D ohlala

2007-04-24 @ 17:18:22

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback