. kylie minogue - och allergi

shuu...


pollen, fan. det säger allt. deffad.

sitter och äter min hemmagjorda sallad på jobbet. yummy..
ringde precis och bokade nagelbyggning i nästa vecka.. min eidi från armin. tack doodoo. har aldrig hört talas om det stället jag ska bygga på, men det blir säkert bra.

nu är det bara 56 dagar tills vi åker. ohhh i can't wait.

igår var det grey's anatomy. som man försvinner från verkligheten i en timme. fan va bra det är.

tränade på dansmattan till mitt playstation igår. workout mode.. damn, tar hur mycket kalorier som helst. super.

idag ska jag träna i stan.. på form & figur. ska testa hur deras träning är.. lite variation.




såg kylie minogue's modellfoto för H&M's nya badkollektion. stort plus för plaggen. fett snygga.

ännu större plus för kylie minogue som kämpat sig tillbaka från sjukdom och motgångar.. och nu är hon dessutom snyggare än någonsin. way to go. borde vara en stor förebild.


sjukt mycket att göra på jobbet. helt slut i mitt huvud. add some allergies to that.. damnit, i don't feel good at all.

gääääsp.



dagens bästa
kylie minogue - så vacker. på alla sätt

dagens värsta
pollenallergi, no doubt 'bout it.



nyss fick jag höra "bakom mina solglasögon"- låten av tekniska chefen. friskt. haha.


let's kick and push.

i'm out

peace / C

Kommentarer
Postat av: bobby botkyrka

bakooom mina solglasögon kan jag vara mig själv , bobs bandidow

2007-04-12 @ 13:55:15

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback