. foodpoisoned - but i'm still shopping

shuu...


nya krafter? eller inte.. fortfarande fett sliten efter helgen.. var hemma från jobbet i fredags. ont i varenda muskel av kroppen, ont i halsen, huvudvärk.. you name it - i had it.

i lördags blev det inte bättre när jag dessutom flög på en matförgiftning efter kinamaten. oh fuck. det som i många år varit min favoritmat.. kom helt plötsligt låååångt ner på placeringslistan över åtråvärd mat. disgusting.

inte konstigt jag e trött idag.. men solen skiner iallafall.

perfekt dag för första matchen på hemmaplan i allsvenskan i år för mff. måste gå på matchen.. ihhh.. va skönt det ska bli.. att säsongen är igång igen. yeah.

igår satt jag iallafall en liten stund i solen. har dessutom lyckats hålla mig på burlöv center en liiiiten stund i helgen, så det blev en zip-tröja, ett linne, en skjortklänning och två par skor. allt utom den där vårjackan som jag kom dit för att köpa.. who can blame me? i love shopping..



dagens bästa

MFF hemma mot GAIS ... äntligen.

dagens värsta

årets eurovision - bidrag.. oh my god.. transvestiter, grov hårdrock, folk som inte kan sjunga.. tydligen verkar det som det nu går ut på att "sticka ut" så mycket som möjligt... "lordi"'s vinst förra året har tydligen gjort så att alla länder helt har släppt alla hämningar..



nu ska jag läsa min SOLO-tidning här på jobbet.. se om det finns något kul gossip att spinna vidare på..

peace / C

Kommentarer
Postat av: bobo

pezgodis, lide fanta o schmaddan
himmelriket ellor?

2007-04-16 @ 12:58:10

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback