. chihuahua

shuu..

solig dag, precis som vanligt. oerhört skönt.. kan inte sluta tänka på chihuahuan som jag vill köpa. hmpf. fan.

var o shoppade på center syd igår, jag o pernilla. var skönt att bara gå ett varv och titta på saker. köpte påskgodis till mina ägg som jag ska ge bort med. skönt att ha det avklarat.

kvällen var det en ganska lugn kväll.. stack hem till bella, satt och pratade, stack till midhem o köpte en kycklingburgare.. sen lite dricka o så på kirsebergstorget.. sen spelade bella och jag brainstorm. sjukt het man är i de röda glasögonen.. yeah right. men kul var det.. senare kom pernilla också.. då spelade vi "så det kan låta". jag, bella, nilla, alvaro och bellas föräldrar. var skönt att ta det lugnt faktiskt. sjukt roligt hade vi med. mycket sång och skratt och missförstånd. precis som det ska vara.

idag sov jag länge, till klockan ett.. oh va skönt.

nej.. nu ska jag gå och sola och titta på inter - parma igen.

peace / C


image7


såå underbar

Kommentarer
Postat av: Anonym

elton john glasögon ha :P
ghoodiz ghoodiz jag tikker om :)

2007-04-02 @ 06:22:29

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback