. catty on the radio

shuu...


så snabbt det har gått.. skrivningen av lyrics, inspelning i studion, sen nu blev jag intervjuad om min låt på radio med.. sändes i sveriges radio p4 i helgen.. kändes konstigt nu att ha hört sig själv prata på radio, t.o.m utdrag från min låt - min egen låt. så nice..

sen till sommaren ska man se sitt eget namn på omslaget av en skiva. allt inom loppet av mindre än ett år. så sjukt.

idag har jag bara softat, jobbat, lyssnat på min intervju, och lyssnat på alla nya r & b låtar från 2007 som jag fixade igår... ohh vilken underbar musik. can't get no better. blir bara mer och mer inspirerad inför framtiden.

på onsdag ere jam på jeriko, med gonza som host. gästar gör bl.a ison o fille. kommer nog bli tungt faktiskt.

even better - på torsdag är det dags för jamet på arena 305.. dollar bill och afc. daaaaamn. ska göra en riktigt fet video den kvällen hoppas jag.


just floatin' away.. with the music in my head. indescribable feeling.


om två dagar kommer baba bandit. då ska vi äta subway. yeah.


peace / C



Kommentarer
Postat av: Anonym

i just love eatin subway with you ma.
jamin, två dagar, runda av med persisk/grekisk krigsfilm haha, fejn fejn mami.
älskar daj

2007-04-03 @ 12:57:18
Postat av: Anonym

Hello!
slank in på din sida.. ser att du håller på med music finns det nånstans man kan lyssna på dig? *nyfiken* hehe.. pejs

2007-04-04 @ 13:39:38

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback