. 24 timmars "fastande" och jessica simpson's asshole

shuu..


en grå dag, fuck .. so depressing.

igår byggde jag på mina naglar.. nilla följde med mig .. tack gumman.
blev fett bra faktiskt.. är jättenöjd..

har snart inte käkat på typ 24 timmar.. mådde dåligt som fan igår. har ingen aptit. wonder what's going on...

inter förlorade med 1-3 mot roma igår. pinsam match delvis faktiskt. men jag älskar mitt inter ändå.

ikväll åker armin till stockholm med dollar bill för att vara med på tv4 nyhetsmorgon. kul för dom faktiskt. möjligt att min video som jag producerade med ska visas. tungt.

känns bara jobbigt att han nu ska vara ännu längre ifrån mig än vanligt.. jag vill också till stockholm.. men jag måste jobba.. bajs.



är så uttråkad.. trött på aftonbladet, som annars brukar hålla mig sysselsatt större delen av dagarna. är trött på att se jessica simpsons asshole varje gång hon böjer sig framåt eller sätter sig ner. jag är trött på britney's skalliga huvud och fula peruker.. jag är trött på olika "superdieter" som framkommer varje dag.. fuck it. same shit every day.





dagens bästa

mina naglar faktiskt. känner mig som en prinsessa . haha.


dagens värsta

kunderna som i telefonen pratar som om de är på picnic eller nåt.. fett slött och överdrivet trevliga. fan - säg bara vem ni vill till så kopplar jag - svårare än så behöver det inte vara. spare me the details.




peace / C

Kommentarer
Postat av: benny ...skalle

hahaha fan vilken "beskrivning", exakt vad aftonbladet handlar om :)
trodde dagens värsta skulle va om mig o resan.
underbar du e :D älskar daj

2007-04-19 @ 11:16:04

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback