. förlovnings/inflyttningsfest - CHECK!

då var vår förlovnings/inflyttningsfest avklarad. en helt underbar dag blev det med god mat och undebart sällskap.

buffén bestod av kyckling, potatisgratäng, pastasallad, grissini och barbari (persiskt bröd). tanken var att jag skulle baka foccacia, men på lördagsmorgonen märkte jag att jag hade glömt att ta ut degen från frysen kvällen innan. då kom mamma med den smarta idén att vi kunde köpa barbari istället. och det blev jättebra!


fördrinkar och snacks på gården || vår goda buffé || så här fint dukade jag och killarna


jag och min fina kusin || frågetävling om mig och armin || kaffe och vitchoklad-kräm med bär till efterrätt


aria och dejan kom ner från växjö || jag och flickorna || saras lilla benyamin och jag dansade


vin med vindruvor. mums! || våra fina presenter

en helt underbar kväll blev det iallafall, och nu kan jag äntligen släppa all stress.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback