. är jag coolare om jag kallar nålrädslan för nålfobi?

satt och funderade och kom på hur mycket det har ökat med folk som har massa "fobier".. som jag kan minnas det så var det inte så förut.

det fulaste av allt är alla som säger men öööee "jag har fot-fobi"!
what?! vadå fot-fobi? ingen har blivit ombedd att älska andras fötter. vilken normal människa som helst kan tycka att någon människa har lite små-äckliga fötter. no fuzz about it - men ärligt alltså..

börja skutta upp och ner och skrika om man ser att någon går barfota. så jävla krystat.

är jag häftigare om jag kallar min nålrädsla för nålfobi?

överskattat.

Kommentarer
Postat av: Josse

Jag har sjuk ormfobi....eller rädlsa. Vet inte vad man kallar det för nåt. kan inte ens kolla se dom i en tidning utan att bli livskraj :S

Postat av: Instruktören

Helt rätt! Instruktören håller med om att det finns alldeles för många så kallade fobier. Det är inte ballt med sådana.

2009-06-16 @ 16:01:42
URL: http://ballisamtiden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback