. 40 olika dofter på ljus

igår kväll var det hemmafest hos min svägerska. hon har blivit värdinna för partylite. de 40 olika dofterna på ljusen fick mig att bara vilja handla mer och mer. men till sist blev det 18 värmeljus i dofterna Mango/Ingefära, Ananas/Kokos och Passionsfrukt/Papaya. Luktade sååå gott. Beställde en värmeljuslampa/vas i orange glas också. Kommer nog bli jättefint där hemma :)

Som sagt så fanns det supermycket att handla, och jag ser bara fram emot när jag ska ha mitt eget "party". Då kommer jag SÄKERT att handla ljusen i lime, päronchampagne, mandarin mojito och tonkaböna. luktade så grymt gott.


kolla bara så söta de små glasskulorna är. här i samma dofter som de jag beställde.


nästa gång skulle jag kunna tänka mig dessa

eller de höga i bakgrunden här. hade varit fina på balkongen.

eller en aroma-melts värmare. doftade riktigt gott.

en fröjd för min shoppingälskande själ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback