. varningstecken innan jag trillar ihop

godmorgon.
ögat är lite bättre idag.. det lila har blivit bättre iallafall enligt armin. pratade med en sjuksköterska igår, och hon berättade att allt som hänt på sistone med mig har varit varningar som min kropp har börjat sända. kort och gott - jag tränar för hårt.

tråkigt det känns - nu när man tycker att man presterar som bäst.. då ska man ha uppehåll. får inte träna på ett par dagar nu, tills ögat har förbättrats ordentligt. efter det så får jag träna MAX 3 gånger i veckan. i detta läget tycker jag att det suger rejält - jag tränar ju 6 ggr i veckan som det är nu. men i längden är det kanske bäst. tydligen så var mina bekymmer bara förvarningar - sköterskan sa att eftersom min kropp inte klarar pressen så finns det risk att jag faller ihop vilken dag som helst och behöver bli inlagd på sjukhus.

så mycket är det inte värt det. så nu får jag bita ihop och börja leva det som kanske många hade kallat "normalt".


nu är det frukost - rågfras med mjölk och en nektarin.

Kommentarer
Postat av: armin

du e trots allt en blomma :D haha

2009-08-12 @ 09:17:34
Postat av: Janina - Modellen som skiter i alla måsten

SVAR;



Ja visst är de underbara :D Tyvärr kommer jag inte ihåg vilken väska som tillhörde vilken designer.. men jag vet att Jimmy Choo hade designat en av dem iaf. (troligtvis den till vänster). Den andra tror jag var av Balenciaga men jag är inte 100% säker på det :)

Postat av: Veronica

Nej men precis, Jag kan heller inte minnas att jag betedde mig så då jag var 14- Då var det vänner, skolan, fotbollen, dansen och pojkvännen som gällde för mig. Inte att satt jag hela dagarna framför en blogg och gjorde totalt bort mig iaf. Tack iaf, kul att du la din åsikt !

2009-08-12 @ 09:49:45
URL: http://veronicalina.blogg.se/
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

ja dem va så bra :P Allt bra med dig idag?

2009-08-12 @ 11:00:24
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

ååh tackar! Händer hos dig idag då?

2009-08-12 @ 11:23:23
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Josse

Ta det försiktigt....tänk på att det bara finns en av dig :)

2009-08-12 @ 17:06:53
URL: http://jirre.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback