. partylitekväll - detta handlade jag för 2 lax

igår kväll hade jag alltså en liten partylite-träff hemma hos mig.
min svägerska är partylite-konsult och håller i visningar där hon berättar om de olika produkterna som partylite har att erbjuda. jag är helt betuttad i allt i deras katalog.

här är en liten del av allt som man kan beställa. dofterna är som jag skrivit om innan - helt underbara.

ljusen är gjorda i vax. sotar inte (man kan ha lyktor mot en vit vägg utan att det blir svart), och sedan blir de dessutom bara 50 grader varma. man bränner sig alltså inte lika lätt som på ett vanligt stearinljus. det speciella vaxet är utformat så att ljusen har längre brinntid, och för mig är det alltid välkommet. hur tråkigt är det inte med ljus som slocknar efter ett par timmar?

jag beställde iallafall en hel del. närmare bestämt för runt 2000 kronor. men det är det värt. jag fick en rabatt på 20% av vad mina gäster hade handlat för dessutom så det blev helt perfekt.


min orderlista

1 Aromabrännare, 1 paket Aroma melts (doftblocket som ligger överst) i doften Mandarin mojito, Ett 12-pack med Mandarin mojito värmeljus, ett 12-pack med Lime iste värmeljus


1 açai berry miniatyrglasljus, 1 Lime iste miniatyrglasljus, Ett 2-pack med Kiwi & Jordgubbsparfaitljus

såhär ser de ut ungefär. Kiwi/jordgubb är den ljusgröna längst till vänster.

Ett paket med 3 stycken linjeljusstakar som vi ska ha på balkongen, och 1 Buddha ljushållare (Armins val)

Det är de två höga längst bak, plus en till storlek utav samma sort som jag har beställt. Buddha ljushållaren ser man på bordet på den stora bilden högst upp.

tänk vilka mysiga höstkvällar vi ska ha. det kommer kännas som att kliva in i en sida i katalogen när man kommer hjem till oss.

Kommentarer
Postat av: Emma

Stört skön!

Vanessa fejkade ju hela tiden :S

Postat av: Emma

OJ FÖRLÅT! jag kommenterade fel :O

2009-08-12 @ 15:01:17
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Sophia

SV: Ja, men det är ju så gott!! hihi.. vill ha



Allt bra med dig då? =)

// Sophia

2009-08-12 @ 16:25:16
URL: http://systersophia.blogg.se/
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

Ja så bra den blev bättre..Va ska du göra ikväll då?

2009-08-12 @ 16:35:29
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Cutecakes-Paulina

Kul att yoghurt-cheesecaken blev så uppskattad! Förstår att du vill ha mer av digestivekexen, kombinationen smör/digestivekex är verkligen gott!

2009-08-12 @ 16:50:45
URL: http://cutecakes.blogg.se/
Postat av: Julia

sv: Gör det :D Det är så kul att ha sina egna armband, så det är verkligen en värd investering :D



Det du skriver om låter jättemysigt och det ser fruktigt gott ut. Jag är förälskad i doftljus ;)

2009-08-12 @ 17:39:34
URL: http://juliapysslar.blogg.se/
Postat av: Anonym

de va såå gott!

2009-08-12 @ 19:18:28
URL: http://cherryberrytree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback