. kärlek till malmöfestivalen - checklista

nu är det snart dags - malmöfestival!

många hatar den. jag älskar den. hur ofta kan man se så många artister i så många olika genrer på ett och samma ställe? och hur ofta kan man testa så mycket olika maträtter från så många olika kulturer? just det - learn to love it.

visst, jag går också och irriterar mig på folkmassorna, och visst slinker det ur någon liten svordom då och då.. but thats what its all about egentligen. man måste älska.

har en liten checklista för vad jag ska beta av. känns som att jag kommer behöva vara inne i smeten alla 8 festivaldagarna för att hinna med allt.

- Kräftskiva på stortorget
- Langos
- Rix FM Festival (Mika, Alcazar, Yohanna, Sarah Dawn Finer m.m)
- Tattoo world live
- Timbuktu
- Stor
- Mohammed Ali
- Outlandish
- Allyawan
- Organismen
- NRJ in the park (Arash, Darin, Janet, Ola, Swingfly, Dead by April m.m)
- Standup by Azhar Usman
- Roots Alliance
- Promoe
- Pauline
- Henok Achido
- Lady Sovereign

Säg mig - om Malmöfestivalen inte fanns - hur skulle du se allt detta gratis?

Kommentarer
Postat av: Jen

Ja eller hur, de är bara så mysigt :)

Postat av: Jen

ja vet, dom är såå goda :D

2009-08-11 @ 10:52:43
URL: http://cherryberrytree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback