. influerad av skrållan

det blev ett impulsivt biobesök ikväll tillsammans med tanja och mickie.

jag gick från att inte ens vilja se filmen till att älska den. sommaren med göran blev det på bio ikväll och jag njöt varenda sekund. skrattade konstant.

nu kom jag på att jag inte ska upp och jobba imorgon. yahoooooooo - jag är LEDIG!

är egentligen skittrött och skulle somnat DIREKT om jag la mig ner.. men såna här kvällar innan komplediga dagar är heliga. måste njuta av känslan att inte ha ett tvång att lägga sig tidigt. jag kan ju nämligen sova hur länge jag vill imorgon. "kan du förstååååååååååååå deeeeeeeet?"

har fastnat på skrållans replik ur ruskprick och knorrhane.. remember?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback