. inbromsade köpvanor

börjar verkligen inse hur jobbigt det är att inte kunna shoppa vilt på internet. semester innebär ju en hel del utgifter, med tanke på alla utflykter och fikor hit och dit... så nu har jag bromsat mig själv mot beställningar på nätet.

jag klagar faktiskt inte. är hellre här på jobbet när vädret är såhär. mer ångest att sitta hemma och ha semester och inget att göra. men på onsdag får solen gärna börja skina igen.

idag ska jag göra naglarna. det är välbehövligt. nu ska jag bara hitta på nånting som jag och armin kan göra nu under onsdag, torsdag och fredag när vi har våra semesterdager tillsammans. vad finns det att göra?


Kommentarer
Postat av: Elin

Hm, bra fråga. :) Alltså jag har varit ute och sprungit lite då och då sen 3-4 år tillbaka. Men jag kan ju inte påstå att jag "löptränat" mycket. Nu försöker jag springa minst 2 gånger i veckan, sen tränar jag annat också. :)


Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback