. ny shopping och makrillmackor

happy thursday. igår fick jag en del av det jag hade beställt.. äntligen kom min efterlängtade fortsättning på "en shopaholics bekännelser" - "en shopaholic i new york". det blir ett par dagars underhållning from now on. i cant wait. älskar verkligen sophie kinsellas sätt att skriva.


sen kom ju "svensk maffia"
också, men den är armins :)

polisskolan - hela boxen.
den är ett måste att ha i min dvd-samling.

igår åt jag bara soppa till middag, hade ju ont i halsen och ingen vidare aptit.. men efter det fick jag ett ryck.. hade ju fått mail om att det skulle vara lite rea på vero moda.. så jag trotsade sjukdomen och tog mig ner till burlöv center.. varför hittar man aldrig något när man är ute och letar?.. jo, jag hittade iofs en magkedja/bälte från friis & co som jag skrev om igår.. och såhär ser den ut. fin är den. hihi.

och idag har jag på mig ett armband jag hade glömt bort att jag hade.. suddig bild - men det är från friis & co det också.. en glass, en palm och en kokosnöt. behövs lite somrig uppmuntran i denna gråa vardagen.

mackerel sandwiches
and one kiwi fruit for breakfast. goodie.


idag ska jag göra håret fint . weeeeeeeeeee.

Kommentarer
Postat av: Mindy

Godmorgon snäckan! Natur godis kan man äta alltid för det är så himla gott,,synd att det kostar lita mer,men det är det värt..Hoppas på en solig & skön dag...

Postat av: Mindy

Nä det är aldrig skoj att tvätta,men det är ett måste..Vill inte göra det på helgerna när man vill göra annat med sin kära.Till helgen,,i morgon ska det bara vara en mysig hemma kväll med min kära..på lördag ska vi se melodifestivalen med min sambos pappi & fru så det blir att vi bjuder på Tacos också..så det ska bli en trevlig helg..Vad ska du själva göra i helgen?

2008-03-13 @ 10:54:11
URL: http://Blondis81.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback