. light-gratänger och solsken

pust.

har varit ute på äventyr hela dagen, men nu hade jag ett par minuter över för att skriva ett inlägg..

dagen började såhär

image371
två makrill-mackor med sallad, en kiwi, och ett halvt glas ananasjuice (brämhults of course)

och här var dagens outfit

image372

åkte till ica maxi och handlade med min syster och hennes barn, sen hem till dem.. där jag kollade på ratatouille med barnen. bra film det är.. kind of cute. jag somnade ju sist jag försökte se den. men nu har jag sett den. myspys.

stack sedan till ilva med mina föräldrar i hopp om att hitta något snyggt till lägenheten, och visst fanns där. typ miljoner saker jag bara hade velat lasta in i ett släp och köra iväg med. typiskt att lägenheten är för liten för allt krimskrams. men det kommer i nästa lägenhet, believe me. å andra sidan så är min lägenhet grymt snygg som den är ändå.. no harm done.

vi fick ett infall när det gällde middagsplaneringen, så vi drog fram grillen och pappa grillade kött.. precis som på sommaren. grymt gott. jag svängde ihop en light-potatisgratäng med vitlökssmak som blev en helt underbar komplettering. ibland är jag så grymt duktig. haha.

image373

riktig sommarmiddag. sommaren har stigit mig åt huvudet. måste vara dagens solsken.

nu så tittar jag på inter - reggina, och sen är det melodifestivalen. jag återkommer ikväll med mina eventuella klagomål. haha. dem kommer alltid fram på något sätt.

peace

Kommentarer
Postat av: baba

min lilla kock :D love u

2008-03-08 @ 22:09:05

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback