. kate moss och makrill


denna klänningen som är med i kate moss nya topshop-kollektion är en klänning som jag verkligen vill ha i min sommargarderob. den kostar 699 kronor, och finns även i blåvittrandigt tyg.

min lunch bestod idag utav keso, två knäckebröd med makrill, och lite grönsaker. en extra proteinrik lunch eftersom det är träning ikväll. gott var det iallafall, och jag blev ruskigt mätt.



vad sugen jag är på att köpa gångstavar.
här är ett par från casall. hade varit perfekt på mina kvälls-powerwalks.


sen ska jag ju köpa ett träningsarmband till min iPod. när jag har min egen musik i öronen så
känns det mycket enklare att skutta runt. :)



Kommentarer
Postat av: belladonna

det såg ju riktigt trevligt ut! jag brukade träna på gym jag med men skolan tar för mycket tid just nu så jag hinner inte, det får bli tre-6 timmars promenad istället
okay vad är det
för företag?

Postat av: belladonna

okay vad kul:D
jag hittade inget i frysen, bara bär, bröd och ärtor:P
så det blev knäcke med ost, macka och en tallrik med osockrad youghurt och k flingor, jag brukar äta nyttigare, men vad gör man när det inte finns något?
din lunch så verkligen jättegod ut:D

2008-03-27 @ 14:49:38
URL: http://belladonnas.blogg.se
Postat av: tinjiiiiiii

vit/blå klänning verkar nice, vart hittade du den? :D

2008-03-27 @ 18:54:11
URL: http://tinji.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback