. Gossip Girl is back!

(at least at my house ;P)

good day.. :)

lördagsmorgonen har varit mysig till tusen. jag kände mindre av min förkylning idag, så klockan 9 gick jag upp och körde 22 minuter på motionscykeln.. det blev 140 magövningar också bara för att plussa på lite extra.

har kollat 3 avsnitt av GG.. och jag kan bara säga att jag ångrar inte att jag laddade hem dem.. damn vilka saker som händer, huhuhu :) synd att jag bara har två kvar.. sen får jag vänta tills nästa avsnitt sänds i usa.. 21 april.


"Spotted: Vanessa Abrams takes after Hilary Duff with these CC Skye Gold Bamboo Hoops in Season One - Episode Six ?The Handmaiden?s Tale? when she?s teasing Dan about hanging out with his pretentious prep school friends. Isn?t V?s style fabulous? She brings a whole new look to Gossip Girl."

låt mig bara påminna att det är exakt de örhängena jag har införskaffat mig. hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig!

Din mail:

Länk till din blogg/hemsida:

Feel free to drop a comment:

Trackback